Klantenservice

Heb je een vraag over een product, een bestelling of een retour? En wordt deze niet beantwoord in onze rubriek ‘Veelgestelde vragen’? Neem dan contact op met ons. Wij zijn per mail bereikbaar op: klantenservice@the-a-collection.nl!

Bezorging

Wat is jullie levertijd?

Omdat er verder geen andere partijen tussen zitten, kunnen wij meestal binnen 24 uur leveren. De producten zijn namelijk al in ons bezit. Het kan altijd voorkomen dat de levering onverhoopt iets langer duurt.

Als je pakket is verzonden, ontvang je een mail van ons met de track & trace code. Als je hierop klikt, ga je naar de website van de verzendmaatschappij. Via deze link kun je je pakket volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger langskomt. Als het pakket wordt afgegeven bij een pick-up point of bij een van je buren, kun je dit daar ook terugvinden.

Wie bezorgt jullie pakketjes?

Onze pakketten worden altijd verzonden met PostNL.

In welke landen leveren jullie?

Op dit moment kunnen wij leveren in Nederland en België. Buiten Nederland komen alle verzendkosten wel voor rekening van de klant. 

Producten

Hoe weet ik zeker dat mijn designer item echt is?

Wij doen er alles aan om te garanderen dat je designer item echt is. Zo worden alle producten bij ons vooraf onderworpen aan een strenge controle op authenticiteit. Deze controles worden uitgevoerd door onze eigen experts. Verder zijn veel van onze producten al in het bezit van een authenticiteitskaart of -certificaat. Waar dat niet het geval is, onderwerpen wij de producten van een aantal designermerken aanvullend nog aan een authenticiteitscontrole door het veelgeprezen Entrupy. Daarmee kunnen wij deze producten voorzien van een echtheidscertificaat van Entrupy.  

Als je toch niet helemaal tevreden bent met je artikel, kun je het retourneren. Hoe je dit kunt doen, lees je onder het kopje ‘Hoe kan ik retourneren’.

Hoe vind ik meer informatie over mijn product?

In de productomschrijving geven we je altijd zoveel mogelijk informatie. De productomschrijving staat onder onze foto van ieder item. Natuurlijk kun je altijd contact opnemen met de klantenservice als je meer informatie over een product wil. Je kunt ons hier bereiken.



Retourneren

Hoe kan ik retourneren?
  1. Als je toch niet helemaal tevreden bent met je product, kun je het binnen 14 kalenderdagen retourneren. Het is daarbij wel noodzakelijk dat het gele beveiligingslabel niet is verwijderd en het product in oorspronkelijk staat aan ons wordt aangeleverd. Het retourneren van items is op eigen kosten. Een retourzending dient altijd vooraf bij ons te worden aangemeld. Dit kan via retourzending.
  2. Via de mail krijg je van ons dan een retourlabel waarmee je het pakket kunt terugsturen.
  3. Vervolgens dien je het product in te pakken zoals je het ook hebt ontvangen van ons. Je kunt daarvoor de doos of tas gebruiken waarin je de artikelen hebt gekregen.
  4. Bevestig daarna je retourlabel aan de buitenkant van je pakket. Nu is je pakket klaar voor verzending.
  5. De kosten van de retourzending zijn voor jou en worden achteraf door ons doorberekend.
  6. Zodra wij de retourzending binnen hebben en het product door ons is ontvangen zoals het door ons ook aan jou is verstuurd, ontvang je binnen enkele werkdagen bericht over de verwerking van je retour.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra wij je retourzending binnen hebben en het product door ons is ontvangen in de staat waarin wij het ook naar je hebben verzonden, ontvang je binnen enkele werkdagen bericht over de verwerking van je retour. Als wij akkoord zijn met de reden van de retour kunnen wij overgaan tot het terugbetalen van het aankoopbedrag. Hierop worden dan nog wel de kosten in mindering gebracht voor het retourneren van het artikel per post. Het aankoopbedrag wordt binnen 3-9 werkdagen door ons teruggestort via je oorspronkelijke betaalmethode.


Betalen

Welke betalingsmogelijkheden hebben jullie?

Wil je overgaan tot aankoop en heb je je designer item in je winkelmandje liggen? Dan kun je bij ons gemakkelijk betalen via Mollie.nl. Hierbij word je doorgestuurd naar een beveiligde omgeving waarin de betaling kan worden gedaan. Mollie biedt hiervoor verschillende mogelijkheden. Hieronder geven wij onze betaalmogelijkheden weer. Heb je toch nog vragen over de betaling, kun je altijd contact met ons opnemen en bijvoorbeeld een mailtje sturen naar klantenservice@the-a-collection.nl

IDEALGratis
Klarna Betaal NuGratis
OverboekingGratis
SOFORT BankingGratis
Klarna Betaal In Drie DelenGratis
Klarna Achteraf BetalenGratis
BancontactGratis

Overige vragen

Ik ben het wachtwoord van mijn account kwijt. Wat nu?

Als je je wachtwoord van je account kwijt bent, kun je dit heel gemakkelijk resetten. Dit kun je doen door bij het inloggen, te kiezen voor de optie: “wachtwoord vergeten.” Daarna ontvang je een e-mail met een link en instructies om het wachtwoord te wijzigen. De rest wijst zich vanzelf.
Als je nog geen account hebt, maar er wel graag een wel aanmaken, klik dan hier.